Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Тобульская средняя школа» Пинского района
Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Пинского районного исполнительного комитета
Государственное учреждение образования
«Тобульская средняя школа» Пинского района
1 клас |
||
Прадмет |
Тэма ўрока |
Заданне |
Беларуская літаратура (навучанне чытанню) |
Роля літары ю ў складзе пасля зычнай |
Буквар с. 114 |
Чытанне верша Я, Коласа «На рэчцы зімою». |
Буквар с. 115 |
|
Ветлівыя словы беларускай мовы. Чытанне тэксту Д. Бічэль «Курапатка» |
Буквар с. 116 - 117 |
|
Беларуская мова (навучанне пісьму) |
Літары дз, Дз |
Пропісь 2, с 36 - 37 |
Літары ё, Ё |
Пропісь 2, с 38 - 39 |
|
Літара ю |
Пропісь 2, с 40 - 41 |
|
Русский язык |
Сказка – в жизни подсказка (1 урок) |
Учебник с. 62, з. 1 Рабочая тетрадь с. 35 – 36, з. 1 - 2 |
Матэматыка |
Таблічнае адніманне з лікамі 5, 6 |
Падручнік с. 76 – 77 Сшытак с. 40 |
Таблічнаве адніманне з лікамі 7, 8, 9 |
Падручнік с. 78 – 79 Сшытак с. 41 |
|
Пазатаблічнае адніманне з лікакмі 5, 6, 7, 8, 9 |
Падручнік с. 80 – 81 Сшытак с. 42 |
|
Пазатаблічнае складанне з утварэннем ліку 20. Пазатаблічнае адніманне ад ліку 20 |
Падручнік с. 82 – 83 Сшытак с. 43 |
|
Чалавек і свет |
Змены ў жыцці дзікіх жывёл вясной |
Падручнік с. 50 – 51 Кніга для чытання с. 90 - 93 |
Працоўнае навучанне |
Плоскасцевае мадэляванне |
|
Выяўленчае мастацтва |
Малюнак нацюрморта з прадметаў побыту |
|
Вітды і жанры выяўленчага мастацтва. Скульптура. Анімалістычны жанр. Мядзведзь |
|
|
Музыка |
Музыка перадае пачуцці чалавека |
|
Фізічная культура і здароўе |
Алімпізм і Алімпійскі рух. Уяўленне пра Алімпійскія гульні старажытнасці. Легенды і міфы Алімпіяд. Праграма і ўдзельнікі Алімпійскіх гульняў старажытнасці. Апошнія Алімпійскія гульні старажытнасці. Уяўленне пра здароўе і здаровы лад жыцця. Рэжым дня вучня 1 класа. Уплыў заняткаў фізічных практыкаванняў на здароўе, настрой, вучобу |
|
Групоўка з зыходнага становішча стоячы, седзячы, лежачы на спіне |
|
|
Гадзіна спорту і здароўя |
Гульні з выкананнем страявых каманд “Падарожжа на караблі”, “Елачкі – бярозкі” |
|
№ |
прадмет |
заданні |
1 |
Беларуская мова |
Практыкаванні на замацаванне 157 (пісьмова), 158 (п), 159 (п), 160 (в). Новы матэрыял - пр. 166(пісьмова), 168 (вусна), вывучыць правіла на с.96 |
2 |
Беларуская літаратура |
Беларуская народная казка “Лёгкі хлеб”, пераказ; с.56-58, выразна чытаць, скласці план. Выразнае чытанне верша “Тата ў Ромы – аграном” |
3 |
Руская мова |
Изучение нового материала – с 59(прочитать), упр. 105 (письменно), с.60 –выучить правило, упр. 107 (п), С.63 – выучить правило, упражнения для закрепления: 113(п), 115(у) |
4 |
Руская літаратура |
С.87-89, прочитать текст о стихотворениях-описаниях, С.89-91, выразительное чтение стихотворений «Осень», «Поёт зима – аукает». |
5 |
Математика |
Заданні на паўтарэнне: с.85, № 3, 5, 8 С.86 №1,2, с.87 № 4,6,7,9. Новы матэрыял – с.88 – вывучыць правіла ў рамцы, № 1,2. С.89, № 6,7,9. |
6 |
Чалавек і свет |
Прачытаць параграф на с.107-11, адказаць на пытанні. Выканаць заданні 98, 100, 101 у рабочым сшытку. |
Беларуская мова
Клас |
Тэма ўрока |
Заданне |
6 |
1.Змяненне і ўжыванне лічэбнікаў сорак, сто, дзевяноста; змяненне і правапіс складаных лічэбнікаў. 2.Скланенне, ужыванне і правапіс састаўных колькасных лічэбнікаў. 3.Скланенне, ужыванне і правапіс парадкавых лічэбнікаў. |
П.46, с.169-171, пр.298,299,300,301
П.46, с.172-174, пр.302-306 П.47, с.175-177, пр.308-313 |
7 |
1.Прыназоўнік як службовая часціна мовы 2.Вытворныя і невытворныя прыназоўнікі |
П.33,34, пр.246-251
П.35, пр.253-255 |
8 |
1.Сказы з адасобленымі дапаўненнямі. 2.Знакі прыпынку пры адасобленых дапаўненнях. |
П.49, пр.345,346
П.49, пр.347,348 |
10 |
1.Прыслоўе. Утварэнне і правапіс прыслоўяў, разрады прыслоўяў. Ступені параўнання. |
П.41-43, пр.337-341 |
Беларуская літаратура
Клас |
Тэма ўрока |
Заданне |
6 |
1.Іван Пташнікаў “Алені”
2.Іван Пташнікаў “Алені” |
Вызначыць эпізоды, важныя для характарыстыкі галоўных герояў. Прадумаць адказ на пытанне”Чаму так вабіла Ірку прырода?” |
7 |
1.Мікола Лупсякоў “Мэры Кэт”
2.Алена Васілевіч “Горкі ліпавы мёд” |
Вобраз галоўнага героя твора. Вызначыць эпізоды, важныя для характарыстыкі галоўных герояў |
8 |
Ідэя паэмы Янкі Купалы “Магіла льва” |
Галоўныя вобразы паэмы. |
10 |
Уладзімір Караткевіч “Каласы пад сярпом тваім” (1 кніга) |
Духоўны воблік галоўнага героя. |
5 клас Беларуская мова |
||
1. |
Адназначныя і мнагазначныя словы |
пар.23, пр. 179 |
2. |
Прамое і пераноснае значэнне слова |
пар.24, пр. 182 |
3. |
Прамое і пераноснае значэнне слова |
пар.24, пр.184 |
5 клас Беларуская літаратура |
||
1. |
Г. Далідовіч “Страта” Эвалюцыя ўзаемаадносін хлопчыкаў |
Падабраць назвы да частак. Падрыхтаваць вуснае паведамленне пра сяброўства Стася і Міці |
2. |
Маральнае сталенне Стася |
Падрыхтаваць вусную параўнальную характарыстыку Стася і Міці |
9 клас Беларуская мова |
||
1. |
Спосабы перадачы чужой мовы. Асаблівасці будовы сінтаксічных канструкцый з простай мовай |
пар. 32,33, пр236 |
2. |
Знакі прыпынку ў сказах з простай мовай |
пар. 33, пр. 239 |
9 клас Беларуская літаратура |
||
1. |
І. Шамякін. Аповесць “Непаўторная вясна” |
Падабраць цытаты для характарыстыкі |
2. |
І. Шамякін. Аповесць “Непаўторная вясна”. Духоўны свет Пятра і Сашы |
Падрыхтаваць паведамленне “Маральна-этычныя праблемы ў аповесці” |
5 класс Русский язык |
||
1. |
Правописание гласных о-а в корне с чередованием –лож-//-лаж- |
пар.13, упр.134 |
2. |
Правописание гласных о-а в корне с чередованием –раст-(-ращ-)//-рос- |
пар.13, упр.138 |
3. |
Правописание гласных о-а в корне с чередованием –кос- //-кас- |
пар.14,упр. 148 |
5 класс Русская литература |
||
1. |
М.Ю.Лермонтов. Стихотворение «Бородино». «Вам не видать таких сражений» |
Выучить отрывок наизусть (начало Скажи ка, дядя, конец За Родину свою ) 5 столбиков |
2. |
М.Ю.Лермонтов. Стихотворение «Бородино». «Изведал враг в тот день не мало» |
Прочитать И.С. Тургенева «Муму» |
6 класс Русский язык |
||
1. |
Суффиксы –к- и –ск- в именах прилагательных |
пар.59, упр.414, 416 |
2. |
Слитное и дефисное написание сложных прилагательных |
пар.60, упр. 422 |
3. |
Имя числительное как часть речи. Разряды числительных по значению |
пар.61, 62,упр.426, 429 |
6 класс Русская литература |
||
1. |
Н.В. Гоголь. Повесть «Ночь перед Рождеством».Литературное творчество |
Написать сочинение «Как Вакуле удалось преодолеть козни черта» |
2. |
Л.Н. Толстой. Повесть «Детство». Главы «Учитель Карл Иванович», «Приготовления к охоте», «Охота». |
Прочитать главы и подготовить пересказ событий одной из прочитанных глав |
свернуть
Клас |
Тэма |
Заданне |
3 |
Мой хатні любімца. С.69 – 71 |
Пр.16,с.72 |
3 |
Звяры ў заапарку. С.72 – 73 |
Пр.1(с),с.73 |
3 |
Наведванне заапарку. С.74 – 75 |
Пр.4(b),с.76 |
4 |
Што і дзе знаходзіцца? С.62 – 64 |
Пр.3(g),с.65 |
4 |
Мэбля ў маім пакоі. С.66 – 67 |
Пр.4(е),с.67 |
4 |
Пакой майго нямецкага аднагодкі. С.68 – 70 |
Пр.6(d),с.70 |
5 |
Падарожнічаем на цягніку. С.67 – 69 |
Пр.4(a),с.69 |
5 |
Віды транспарту ў Германіі. С.70 – 72 |
Пр.5©,с.72 |
5 |
Дарожныя правілы для веласіпедыстаў. С.73 – 75 |
Пр.6(с),с.75 |
6 |
Мае любімыя ландшафты. С.179 – 181 |
Пр.2(n),с.181 |
6 |
Лес у Германіі. С.182 – 183 |
Пр.4(с),с.183 |
6 |
Нашы любімыя кветкі. М.183 – 185 |
Пр.5(f),с.185 |
7 |
Славутасці горада. С.203 – 205 |
Пр.3(с),с.205 |
7 |
Музеі ў Германіі і Беларусі. С.206 – 208 |
Пр.4(f),с.208 |
7 |
Гарады – візітныя карткі краіны. С.208 – 211 |
Пр.6(с),с.211 |
8 |
Літаратура для моладзі. С.177 – 179 |
Пр.4(d),с.178 |
8 |
Беларуская літаратура ўчора і сення. С.179 – 182 |
Пр.6(b),с.181 |
8 |
Мой любімы беларускі пісьменнік. С.182 – 184 |
Пр.7(d),с.184 |
9 |
Тэмпература ў розныя поры года. С.220 – 221 |
Пр.4(d),с.221 |
9 |
Надвор’е і вольны час. С.221 – 223 |
Пр.5(f),223 |
9 |
Прагноз надвор’я і народныя прыкметы. С.223 – 226 |
Пр.6(d),с.226 |
10 |
Удзел моладзі ў грамадскім жыцці. С.194 – 198 |
Пр.1(g),с.198 |
10 |
Моладзевыя арганізацыі ў Гермаіі і Беларусі. С.200 – 202 |
Пр.2(g),с.201 |
10 |
Валанцёрскі рух. С.202 – 203 |
Пр.3(d),с.202 |
Клас |
Тэма |
Змест |
5 |
1.Плошча прамавугольнага трохвугольніка і некаторых відаў многавугольнікаў
2.Сярэдняе арыфметычнае некалькіх лікаў |
§14, №317, 319, 321(пісьмова), №329(пісьмова), №324(1 сл.) вусна §15(правіла вывучыць), №330(а,в,д), 332-335, 337, 338
|
6 |
1.Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы, прыклады разгортак цел 2.Акружнасць. Круг. Формулы даўжыні акружнасці і плошчы круга |
Раздзел 6, §1, №1-3(вусна), №4-6(пісьмова), №8-9(вусна)
Раздзел 6, §2, №10(вусна), №11-14(а, б), №18-24 (пісьмова)
|
7 (алгебраічны кампанент) |
1.Сістэма лінейных ураўненняў з дзвюма зменнымі
2.Спосабы рашэння сістэмы лінейных ураўненняў з дзвюма зменнымі |
Раздзел 4, §23, №4.62-4.64(вусна), №4.65-4.70(пісьмова)
Раздзел 4, §24, №4.90-4.93, №4.101
|
7 (геаметрычны кампанент) |
Пабудова бісектрысы вугла. Пабудова сярэдзіны адрэзка |
§29, №265, 267 |
8 (алгебраічны кампанент) |
Сістэмы і сукупнасці квад-ратных няроўнасцей |
§16(прыклады рашэння), №3.200-3.202(а, в), 3.203, 3.204(а, в), 3.206(а), 3.209(а), 3.211-3.212(а) |
8 (геаметрычны кампанент) |
1.Узаемнае размяшчэнне акружнасцей 2.Цэнтральны і ўпісаны вуглы |
§26, №370, 372
§27(азначэнні, тэарэма, вынікі), тэст 1-2 вусна, разабраць ключавыя задачы, №381(б), 383(в), 387, 389(б), 392, 395(б) |
9 (алгебраічны кампанент) |
Сума бясконца спадальнай геаметрычнай прагрэсіі |
§19, №4.295-4.301
|
9 (геаметрычны кампанент) |
Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга |
§19, №275, 276(в), 277(в), 278(б)
|
10 (алгебраічны кампанент) |
1.Пераўтварэнне выразаў, якія змяшчаюць карані п-й ступені 2.Ступень з рацыянальным паказчыкам |
§15, №2.120, 2.121, 2.124, 2.126, 2.127, 2.137-2.147 П.1.8, №1.134 - 1.144 (няцотныя пункты) |
10 (геаметрычны кампанент) |
Двухгранны вугал. Перпен-дыкулярнасць плоскасцей |
§4 (п.1,2), №415-417(вусна), №418,423(пісьмова) |
Класс |
Тема урока |
Задание |
6 |
Компьютерный исполнитель Чертёжник |
§ 18 |
Изучение и изменение готовых программ |
§ 19 |
|
7 |
Создание и редактирование векторного изображения |
§ 24 |
8 |
Колонки. Таблицы |
§ 21, 22 |
9 |
Моделирование в задаче полёта тела, брошенного под углом к горизонту. Моделирование средствами текстового процессора |
§ 24
§ 25 |
10 |
Структурирование текстовых моделей с использованием стилей, генерация оглавления |
§ 8, 9 |
Клас
|
Тэма |
Дамашняе заданне |
5 (чалавек і свет) |
Як чалавек выкарыстоўвае ваду |
п.28, пыт.1,2, с.132, запоўніць сшыткі на друкаванай аснове
|
6 |
Паверхневыя воды. Рэкі |
п.24, тэрміны, знаць і умець паказваць на карце буйнейшыя рэкі мацерыкоў і вадаспады (Вікторыя і Анхель)
|
7 |
Унутраныя воды Паўночнай Амерыкі. Сучаснае абледзяненне мацерыка. Прыродныя зоны Паўночнай Амерыкі. Асаблтвасці іх прасцірання, ахова прыроды
|
п.24, знаць і умець паказваць на карце буйнейшыя рэкі і азёры мацерыка, Панамскі канал, Ніягарскі вадаспад вадапады, запаўненне контурнай карты
|
8 |
Сацыяльна-эканамічныя рэгіёны Паўночнай Амерыкі. Палітычная карта і насельніцтва Паўночнай і Цэнтральнай Амерыкі
|
п.46, азначэнне тэрміна “Мегаполіс”, пыт.1-5, запаўненне контурнай карты |
8 |
Краіны Паўночнай Амерыкі. ЗША |
п.47, ведаць сталіцу і буйнейшыя эканамічныя цэнтры, зпаўненне контурнай карты
|
9 |
Брэсцкая вобласць
|
п.44, запаўненне контурнай карты
|
10 |
Лясная гаспадарка, паляванне і развядзенне дзічы
|
п.46, с.221 - 222 |
10 |
Сфера паслуг |
п.53, с.252 Пыт.1, с.255. п.52, пыт.2, с.251, запаўненне контурнай карты
|
Клас
|
Тэма |
Дамашняе заданне |
6 |
Прэснаводная экасістэма - возера |
п.23, скласці 3 ланцугі харчавання возера |
7 |
Будова насення. Лабараторная работа №11 “Будова насення аднадольных і двухдольных раслін” НПБП
|
п.39, аформіць вынікі лабараторнай работы |
7 |
Прарастанне насення |
п.40, скласці схему “Умовы прарастання насення” |
8 |
Знешняя будова, шкілет і мускулатура млекакормячых
|
п.51, пыт.1-5, с.191 |
8 |
Унутраная будова млекакормячых на прыкладзе свойскага сабакі |
п.52, скласці табліцу “Сістэмы органаў млекакормячых і іх функцыі” |
9 |
Агульная характарыстыка абмена рэчываў і энергіі
|
п.35, пытанні 1-5 |
9 |
Асновы рацыёна харчавання. Піраміда харчавання. Практычная работа №3 “Складанне сутачнага рацыену і рэжыму харчавання”
|
п.36, аформіць вынікі практычнай работы |
10 |
Генетыка полу
|
п.45, біялагічныя тэрміны |
10 |
Адпрацоўка спосабаў дзеянняў пры рашэнні задач па тэме “Наследаванне прымет, счэпленых з полам”
|
п.45, пыт 1-8, с.193 (пісьмова ў рабочы сшытак) |
5 клас
Як чалавек выкарыстоўвае ваду
п.28, пыт.1,2, с.132, запоўніць сшыткі на друкаванай аснове
свернуть
Клас |
Тэма ўрока |
Заданне |
6 |
Фатаграфія як від мастацтва |
П.27,28, стварыць невялікі альбом з фатаграфіямі сям’і |
7 |
Мастацтва этрускаў: папярэднікі вялікіх рымлян |
П.27, пытанні і заданні, c,148 |
10 класс
Уплыў знешніх і ўнутраных фактараў на дзеянне лекавых рэчываў на арганізм
П. 2.1.2; 2.1.3
свернуть